[:gl]

Comezou o día grande da Real Orde  no Castelo de San Antón, coa homenaxe aos que deron a súa vida na defensa da cidade en 1589, baixo as palabras da Cabaleiro Socorro Fábregas e o son dunha trompeta interpretando  «il silenzio».

Na igrexa da V.O.T. procedeuse á investidura dos novos Cabaleiros mediante a imposición da espada e o xuramento onde se lles pide lealtad á RO.

Tomou posesión do seu cargo de clavero José Carlos Cobas Folgueira en sustitución de Mari Carmen Seijas e procedeuse á entrega do medallón conmemorativo aos que levan 25 anos pertencendo á nosa asociación. Finalizou o acto co himno a María Pita interpretado pola Cabaleiro Lis Teuntor e saída en formación baixo os acordes do Oboe de Gabriel.

A seguinte parada foi na igrexa dos Dominicos onde o Cabaleiro de Mérito José Luís Caramés, realizou a ofrenda floral á Virxe do Rosario, baixo as notas musicais da Coral da Sagrada Familia.

A última parada antes do xantar de bienvenida aos novos Cabaleiros, foi na praza de María Pita onde o Cabaleiro de Mérito e ex-Maestre  Vicente Iglesias Martelo realizou unha ofrenda floral aos pés da estatua da heroína que leva o noso nome.

O noso agradecimiento a todos os que tomaron parte neste gran día para a Real Orde.

 
[:es]

Comenzó el día grande de la Real Orden  en el Castillo de San Antón, con el homenaje a los que dieron su vida en la defensa de la ciudad en 1589, bajo las palabras de la Caballero Socorro Fábregas y el sonido de una trompeta interpretando  "il silenzio".

En la iglesia de la V.O.T. se procedió a la investidura de los nuevos Caballeros mediante la imposición de la espada y el juramento donde se les pide lealtad a la RO. Tomo posesión de su cargo de clavero José Carlos Cobas Folgueira en sustitución de Mari Carmen Seijas y se procedió a la entrega del medallón conmemorativo a los que llevan 25 años perteneciendo a nuestra asociación. Finalizó el acto con el himno a María Pita interpretado por la Caballero Lis Teuntor y salida en formación bajo los acordes del Oboe de Gabriel.

La siguiente parada fue en la iglesia de los Dominicos donde el Caballero de Mérito José Luis Caramés, realizó la ofrenda floral a la Virgen del Rosario, bajo las notas musicales de la Coral de la Sagrada Familia.

La última parada antes del almuerzo de bienvenida a los nuevos Caballeros, fue en la plaza de María Pita donde el Caballero de Mérito y ex-Maestre  Vicente Iglesias Martelo realizó una ofrenda floral a los pies de la estatua de la heroína que lleva nuestro nombre.

Nuestro agradecimiento a todos los que tomaron parte en este gran día para la Real Orden.

[:]