[:gl]

Despois de dous anos sen  poder investir ao Caballero de Honra 2020, o 4 de febreiro de 2022 puidemos realizar a investidura de Fernando Romay no salón de plenos do Palacio Municipal.

Tras a lectura da acta pola Vicecanciller Ana Mª Nieves,  onde se aprobou o seu nomeamento, a Alcaldesa e Gran Maestre  Inés Rey,  impúxolle o medallón conmemorativo e o Maestre José Duarte entregoulle o privilexio co seu nomeamento e o escudo de armas.

Nas distintas alocucións púxose en evidencia a gran altura do novo Caballero de Honra e non pola súa estatura, senón pola súa altura moral, o seu compromiso e solidariedade cos demais. A emoción veu coas palabras que nos obsequiou,  lembrando a súa infancia na nosa cidade, aos seus pais e o seu posterior desprazamento á capital de España sendo aínda un neno para realizar unha proba co Real Madrid, converténdose co tempo no pivote coruñes, etiqueta que levaba con moito orgullo.

O acto finalizou coa brillante intervención do músico Eloy Vázquez  que levou por primeira vez ao Palacio de María Pita o son da zanfona e o dulcimer.

Coa firma no libro de ouro da Real Orde e a foto na escaleira de honra de todos os asistentes, finalizou este brillante e emocionante acto.

[:es]

Después de dos años sin  poder investir al Caballero de Honor 2020, el 4 de febrero de 2022 pudimos realizar la investidura de Fernando Romay en el salón de plenos del Palacio Municipal.

Tras la lectura del acta por la Vicecanciller Ana Mª Nieves,  donde se aprobó su nombramiento, la Alcaldesa y Gran Maestre  Inés Rey,  le impuso el medallón conmemorativo y el Maestre José Duarte le entregó el privilegio con su nombramiento y el escudo de armas.

En las distintas alocuciones se puso en evidencia la gran altura del nuevo Caballero de Honor y no por su estatura, sino por su altura moral, su compromiso y solidaridad con los demás. La emoción vino con las palabras que nos obsequió,  recordando su infancia en nuestra ciudad, a sus padres y su posterior desplazamiento a la capital de España siendo todavía un niño para realizar una prueba con el Real Madrid, convirtiéndose con el tiempo en el pívot coruñes, etiqueta que llevaba con mucho orgullo.
El acto finalizó con la brillante intervención del músico Eloy Vázquez  que llevó por primera vez al Palacio de María Pita el sonido de la zanfona y el dulcimer.
Con la firma en el libro de oro de la Real Orden y la foto en la escalera de honor de todos los asistentes, finalizó este brillante y emocionante acto.
[:]