[:gl]
O pasado domingo 14 de maio celebrouse na igrexa conventual de Santo Domingo, dos PP. Dominicos, a tradicional Función do Voto á nosa Señora do Rosario.
A ROCMP estivo especialmente convidada a este acto e a súa comitiva partiu ás 11:40 h. da praza da Constitución, á beira da praza de Azcárraga, para, ás 12:00 h., asistir á Eucaristía solemne, que presidiu o Señor Arcebispo e na que D. Alberto Martí Villardefrancos, Presidente da Cociña Económica, foi o oferente deste ano.

 


 

Presidido polo xeneral Francisco Javier Sánchez Fernández, xefe da FLO, o acto comezou coas honras protocolarias á autoridade que o presidía e, a continuación, pasouse revista ás forzas armadas. Logo chegou o momento máis esperado: xúraa ou promesa do persoal civil á bandeira de España. Aos poucos foron pasando os mozos e maiores que desta maneira quixeron expresar o seu respecto a esa bandeira e, tras o discurso das autoridades, rendeuse homenaxe aos que “deron a súa vida por España”, finalizando a xornada co desfile da FLO.

 

Sobre esta Xura de Bandeira para persoal civil celebrada na Praza de María Pita, incorporamos aquí para o recordo esta imaxe de Cabaleiros da Orde presentes no Acto.
E para unha maior información, os interesados poden ver este vídeo:

 

 [:es]

El pasado domingo 14 de mayo se ha celebrado en la iglesia conventual de Santo Domingo, de los PP. Dominicos, la tradicional Función del Voto a Nuestra Señora del Rosario.

La ROCMP estuvo especialmente invitada a este acto y su comitiva partió a las 11:40h. de la plaza de la Constitución, al lado de la plaza de Azcárraga, para, a las 12:00h., asistir a la Eucaristía solemne, que presidió el Señor Arzobispo y en la que D. Alberto Martí Villardefrancos, Presidente de la Cocina Económica, fue el oferente de este año.


 

Presidido por el general Francisco Javier Sánchez Fernández, jefe de la FLO, el acto comenzó con los honores protocolarios a la autoridad que lo presidía y, a continuación, se pasó revista a las fuerzas armadas. Luego llegó el momento más esperado: la jura o promesa del personal civil a la bandera de España. Poco a poco fueron pasando los jóvenes y mayores que de esta manera quisieron expresar su respeto a esa bandera y, tras el discurso de las autoridades, se rindió homenaje a los que “dieron su vida por España”, finalizando la jornada con el desfile de la FLO.

 

 Sobre esta Jura de Bandera para personal civil celebrada en la Plaza de María Pita, incorporamos aquí para el recuerdo esta imagen de Caballeros de la Orden presentes en el Acto.

     Y para una mayor información, los interesados pueden ver este vídeo:

 [:]