[:gl]

Foro Maria Pita dedicado ao Camiño Inglés,  conducido polo actor e guía de turismo Suso Martinez caracterizado de William Wey, peregrino inglés que realizou a súa peregrinaxe a Santiago de Compostela no Ano Santo Compostelán de 1456  e que plasmou na súa obra » Itinerarium peregrinationis».  Brillante representación na que de forma moi didáctica foi explicando conceptos relacionados co Camiño de Santiago, tales como o que significa ser romeu, palmeiro ou peregrino.

O xornalista e escritor Manuel F. Rodriguez, gran experto  nos  distintos camiños a Santiago de Compostela foi o encargado de realizar a conferencia sobre o «Camiño Inglés: camiño do Patrimonio da Humanidade». Brillante e interesante disertación sobre a historia deste Camiño, das súas variantes e do seu carácter internacional.

[:es]

Foro Maria Pita dedicado al Camino Inglés,  conducido por el actor y guía de turismo Suso Martinez caracterizado de William Wey, peregrino inglés que realizó su peregrinaje a Santiago de Compostela en el Año Santo Compostelano de 1456  y que plasmó en su obra "Itinerarium peregrinationis".  Brillante representación en la que de forma muy didáctica fue explicando conceptos relacionados con el Camino de Santiago, tales como lo que significa ser romero, palmero o peregrino.

El periodista y escritor Manuel F. Rodriguez, gran experto  en los  distintos caminos a Santiago de Compostela fue el encargado de realizar la conferencia sobre el "Camino Inglés: camino del Patrimonio de la Humanidad". Brillante e interesante disertación sobre la historia de este Camino, de sus variantes y de su carácter internacional.

En este mismo acto se entregó un recuerdo al presidente de la Fundación Barrié José María Arias Mosquera,  por su estrecha colaboración con la Real Orden, permitiéndonos celebrar  estos actos en el magnifico auditorio de la Fundación.

Cerró el acto Carolina Rubirosa interpretando el himno del Camino Inglés y la canción "todo cambia"

[:]